Przejdź do treści


Zespół Przychodni AMICOR zaleca wszystkim swoim pacjentom szczepienie przeciw COVID  19
REJESTRACJA  
*infolinia NFZ tel. 989
*wysyłając sms o treści:  
SzczepimySie na nr telefonu 664 908 556  lub   880 333 333
*e-rejestracja na stronie:  pacjent.gov.pl
szczepimysie.pacjent.gov.pl
Miałeś kontakt z osobą zakażoną koronawirusem?
Sprawdź, co robić w takiej sytuacji!

>>>ZOBACZ<<<

Rejestracja do szczepienia przeciw COVID 19  
 w naszej przychodni  
telefonicznie 614386092 , 609532868
 wg harmonogramu MZ i NFZ

 na szczepionkę Astra Zeneca

   11-13.03. rocznik 1952
 18-20.03. rocznik 1952-1954
 22-24.03. rocznik 1952-1956
  
na szczepionkę Pfizer lub Moderna
  
25-27.03. grupa 70 +  (tzn. rocznik 1951 i starsi)
  
każdy wolę szczepienia może zgłaszać na:
 *infolinia NFZ tel. 989
 *e-rejestracja na stronie:  pacjent.gov.pl ,
 szczepimysie.pacjent.gov.pl
 *wysyłając sms o treści:  SzczepimySie  na nr telefonu
664 908 556  lub  880 333 333


SZCZEPIENIE PRZECIWKO COVID-19

Zapraszamy po odbiór "Kwestionariusza wstępnego wywiadu przed szczepieniem" do Przychodni AMICOR w Nekli lub pobranie i wydruk ze strony przychodnia-nekla.pl
Wypełniony kwestionariusz prosimy przynieść do przychodni w dniu szczepienia.



Ograniczenie funkcjonowania Przychodni Lekarza Rodzinnego

W związku z zaistniała sytuacją epidemiologiczną zdecydowaliśmy o wprowadzeniu ograniczeń w funkcjonowaniu Przychodni Lekarza Rodzinnego .  Wpuszczane będą jedynie osoby wcześniej umówione.

Poradnia lekarza rodzinnego:

1. Rejestracja odbywać się będzie wyłącznie telefonicznie.

2. Porady udzielane będą w formie telefonicznej. Wizyta w przychodni możliwa jedynie po konsultacji telefonicznej, oraz zaleceniu lekarza. Na podstawie teleporady istnieje możliwość wystawienia recepty, skierowania czy też zwolnienia.

3. Recepty – zamówienie oraz odbiór wyłącznie telefonicznie.



e-recepta – co pacjent powinien wiedzieć?

Obowiązek wystawiania recept w formie elektronicznej wejdzie w życie 1 stycznia 2020. Warto już teraz przygotować się do zmian, które nas czekają wraz z nadejściem nowego roku. Co pacjent powinien wiedzieć o e-recepcie?
1. E-receptę można otrzymać na 3 sposoby:

a) SMS z 4-cyfrowym kodem
b) mail z załączoną informacją o recepcie
c) wydruk informacyjny

2. Realizacja e-recepty w aptece:

a) podanie 4-cyfrowego kodu wraz z numerem pesel
b) farmaceuta zeskanuje kod e-recepty z wiadomości e-mail
c) farmaceuta zeskanuje kod kreskowy z wydruku informacyjnego

Jak otrzymać e-receptę w formie SMS-a lub maila?

1. Wejdź na stronę www.pacjent.gov.pl
2. Załóż swoje Internetowe Konto Pacjenta za pomocą Profilu Zaufanego lub e-dowodu
3. Zaznacz wybraną formę komunikacji e-mail i/lub SMS i podaj dane kontaktowe, na które mają przychodzić e-recepty

Zalety elektronicznej recepty

1. Nie zgubisz recepty
2. Recepta jest ważna przez 365 dni od daty wystawienia ( z wyjątkami )
3. Jeśli na recepcie jest więcej niż 1 lek możesz je realizować w różnych aptekach
4. Jeśli na recepcie jest kilka opakowań danego leku możesz je rezliować pojedynczo, lecz tylko w tej samej aptece


Wróć do spisu treści